’89 Mifelénk / Digitális szabadulószoba

játékfejlesztés / Brief

A projektről

A projekt az OSA Archívum egy korábbi projektjének átdolgozása, aminek eredeti koncepciója itt található. Az aktuális projekt célja, hogy a járvány miatt meghiúsuló, személyes jelenlétet igénylő programokat online programokká formálja és lehetővé tegye, hogy azok az OSA-tól függetlenül is megvalósuljanak, digitális oktatásban, vagy azon kívül is. A linkelt programleírásban említett szimulációs játékot többek között egy digitális szabadulószobával tervezzük kiváltani.

 

A szabadulószoba céljai

30-45 perces alternatív történelemóraként is funkcionáló, digitális oktatásban is megvalósítható immerzív játékos tanulásélmény, ami:

1. Megjelníti a késő szocializmus, rendszerváltás környékének hangulatát
2. Felvillantja a rezsim jellemzőit
3. Beépít néhány, a fenti tanulási célokat a feladványokkal együtt előmozdító elsődleges forrást (videók, képek, újságok, kiadványok, hangok)

 

A játékfejlesztés követelményei

A megbízott átad egy letölthető 3D-s játékot és a hozzá tartozó játéktervet. A játékkal kapcsolatos elvárások:

1. fut egy átlagos minőségű, legalább Windows 7-es operációs rendszert futtató számítógépen,
2. jó minőségben jeleníti meg a játékba illesztendő, megbízótól kapott elsődleges forrásokat (képek, videók)
3. az 1980-as évek hangulatát idéző környezetet teremt (szobát, irodát, vagy lakást) – használhat letölthető előregyártott assetet is, amennyiben az szabadon felhasználható, vagy a felhasználáshoz kapcsolódó licensz megvásárlásra került
4. beépít környezethangokat
5. teljes egészében beépíti a korábban megtervezett, kb. 12 puzzlet magába foglaló játékmenetet
6. beépíti a megrendelő által kiválasztott háttérzenét/háttérzenéket

 

A megrendelő által biztosított inputok

1.  elsődleges források (korabeli videók, képek hangfelvételek)
2. felhasználói felület grafikai elemei
3. történészi szakértői segítség

 

Projekt határideje

2020. december 13.

 

Jelentkezés

Kérjük, jelentkezzen legkésőbb 2020. október 16-ig az andristyakf@ceu.edu email címen. Jelentkezéséhez csatoljon egy részletes árajánlatot és a portfólióját. Kérjük, árajánlatában külön részletezze a következő projektelemek költségeit:
1) Játékterv elkészítése
2) 3D modellezés
3) Programozás
4) Sound design

Kérdés esetén, kérjük, szintén a fenti email címen lépjen velünk kapcsolatba. Köszönjük!